i wish nothing but the best, for you

Tjenis! Har just kommit hem från biblioteket har varit där med mamma och lånat två böcker till skolan som jag ska läsa där! Nu sitter jag och smuttar på en pk ihopp om att vakna till liv och så ska jag träna!  Sitter just nu och lider med min bokstavligt talat hemska mensvärk som jag ska lida med i en heeel dag till.. Hur stod jag ut med att ha mens  varje månad förut? Jag borde vunnit pris för årets mest tåliga kvinna, det är otroligt att jag inte har fått något slags utbrott på någon med tanke på smärtan haha, nä fyfan. Nu ska jag sluta babla om det, kanske inte så värst intressant att läsa för er! Nu ska jag kolla runt på facebook och så, vi hörs sen :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0