Home!

Nu är jag hemma från sushi käkandet, det var heelt ok, gick att äta! Var första gången jag smakade det, men det var godkänt :)  Efter att vi hade käkat gick vi vidare till b4 för att käka efterrätt och stannade där i någon timma och satt och pratade på om allt möjligt, sen vandrade jag till jossan och hämtade väskan och for sen hem. Nu är jag precis hemkommen och har hoppat in i one piecen och är redo för ett riktigt fredagsmys. Ska gå å blanda dipp å käka chips och dipp! I helgen blir det bara en massa mys, som det är planerat just nu. Men lever man i mitt liv så kan det ändras när som helst, haha! Mina planer går aldrig som planerat, nåväl nu ska jag vandra och blanda dipp, vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0