home sweet home!

Tjenis penis! Är hemma från kalix nu, bion var bra! Var med Emelie Josse Amanda & Elin och vi såg på mäster katten i 3D, sååå söööt den är!!  Hihi..  Filmen var helt klart godkänd! Kändes lite fel att sitta inne på en bio med barn mellan 5-10 år medans man är typ dubbelt så gammal... Haha!   Tidigare idag har jag ju varit på skolan tills klockan 11, då for jag fanny & josse hem till josse och såg på mysteriumet på greveholm, sen for vi och köpte thaimat och åt det!  Sen fix och vidare mot bion, efter bion traskade jag emelie och josse till josse igen och satt och pratade och tog det lugnt tills mamma & pappa kom och hämtade mig. Nu har jag bytt om till min gossiiga sov t-shirt och ska strax gå och lägga mig, är heelt slut!  Fan så skönt med en 3 dagars helg istället för en 2 dagars! Nu ska jag gå och sova och tycka synd om mig själv, har världens hemskaste träningsvärk i ben, armar och mage :(  '

Nå väl ha en bra kväll nudå gott folk ;)

2 bilder från dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0