Helg!

Och så har jag helg igen! Fan vad skönt :) Dock kommer helgen bestå av plugg och vila! Inga roligheter planerat i helgen (ännu iallafall) vi får väl helt enkelt ta dagarna som dom kommer! Idag har det varit en jobbig dag, jag hatar fredagar. Vi har lektioner uti ett och knappt någon lunch eller så, nu ligger jag i sängen och håller på dö av hunger men orkar inte äta någonting föräns det blir middag.. Så ska se sista säsongen av sex and the city nu, har fan sett ut alla bra tv serier nu. Det är fan tragiskt!

Har någon av er något bra tips på någon bra serie?! KOMMENTERA ISÅNNAFALL!

Förutom dh, oth, oc, gossip girl, pretty little liars, vd, sex and the city, kan haft missat några st..! Funderar på andra avenyn, men tar gärna emot tips!

nu;

Kommentarer
Postat av: Rebecca

andra avenyn är skitbra :).. men du kan ju testa L Word om du inte sett det, eller brothers and sister, how i met your mother, glee, 90210, dollhouse.. ah där har du några! Jag har flera på lager haha :D

2012-02-17 @ 15:36:06
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0