Hejdå.

Jag har verkligen världens hemskaste dag idag.. Har hela kvällen suttit å skrivit klart min oral presentation för att den ska inlämnas imorgon, och jag tänkte som för mig själv ba "haha jag är inte lika klantig som alla andra och råkas radera den" och helt plötsligt dör datorn och när jag slår igång den igen är allt borta. Jag tänker inte skriva någon ny, min dag är åt helvete, alla är dumma i huvudet och alla kan dra åt helvete. Nu tänker jag fan inte blogga mera idag, uppdaterar någongång i livet då humöret är bra, om det nu blir det....

Funderat om jag ska ta pistolen eller repet för att få slut på det hela,
kom fram till att hoppa ner för ett stup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0