Hästspel...

Efter att haft nördat stallets hemlighet i över 2 timmar har jag nu tvingat mig själv att lägga undan speldatorn och dra mig till sängen istället för en massa mys och sex and the city!  Gick upp på övervåningen där jag hittade EN MASSA roliga spel, då jag väl försökte installera dom på min dator funkar dom ju självklart inte för lla sånna spel är ju för PC, eller nästan iallafall. Tur att både mamma & pappa har en PC så jag kan spela sönder på någon av deras dator istället! Annars hade jag tagit repet runt halsen och hoppas från stolen och bokstavligt talat hängt mig.  Nu ska jag tvätta bort sminket för jag insåg att jag hade glömt det, fan vad jobbigtt.. Jag som ligger sååå skönt, nä jag orkar fan inte.

REKOMENDERAR DETTA SPEL!
Av alla hästspel jag har, är detta favoriten och har alltid varit!
Fan vad töntig jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0