Godnatt!

Har nyss lagt mig i sängen och har precis skickat in den till min lärare. Så nu är en uppgift gjord, har dock kvar ännu en uppgift som jag har till 23.59 på mig att göra, ska göra en filmanalys vilket är hur lätt som helst om man har sett filmen och hängt med, eller vet vad filmer heter åtminståne. Åh vad jag är less på att alla lärare bara matar på med uppgifter hela tiden, förut hade vi aldrig några jävla uppgifter.  Jävla nian!  Nu ska jag se lite big brother tills jag ska sova! Godnatt på er lovers, och haters också fast ni får sova dåligt ;-)

Och bara för att prata ännu mer skit om skolan så har jag även det här jag ska lära mig tills imorgon (6 eller 7 överproppade sidor om andra världskriget), är väl igentligen ingenting mot för typ dom som går Nv men för mig är det fan självmord... Vill, ha, lov.. Bara två dagar kvar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0