godnatt.

Tjenis! Har precis kommit hem från en treevlig kväll i kalix, har hunnit med en massa saker ikväll! Först melodifestivalen med jossan och emelie, sen for vi ut och åkte med petter. Lyckades köra fast, tog en timma innan vi kom låss där ifrån (emelies backes fel.. eller vädrets?!)  Sen for vi iväg till nå ställe där en massa folk var och pratade på med några, sen for vi till risön en sväng också och träffade några som var där också! Sen lämnade vi av jossan och emelie & petter skjutsade hem mig till töre. Och nu har jag just kommit hem! Fan vad underbart det var att lägga sig i sängjäveln, har en hemsk huvudvärk+yrsel och illamående, vad är detta?!.. Vi skyller på vädret. Jag hatar vinter på riktigt, det är snöstorm ute, går inte att köra överallt för att det har drivit snö över hela vägarna, man blåser bort går man ut och hela köret. Nä ge mig sommar året runt!!! Eller en vinter utan snö.. Nu ska jag mysa på, se någon film och sen stänga igen mina blå och sova. Hoppas på att vakna utan denna hemska huvudvärken imorgon för då står hårdplugg + träning på schemat.  Fyyyy vad jobbigt,  nä nu mys & godnatt!

Och vad fan är facebook's problem?!?! Det är inte min dag.

Kommentarer
Postat av: stina persson

jätte fin blogg, och rolig att läsa ! :)

2012-02-19 @ 10:24:34
URL: http://sstinappersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0