Godnatt.

Har precis lagt mig i sängen och ska strax slå igång några avsnitt sex and the city, sen blir det att sova för min del.. Börjar äntligen vänja mig vid att sova själv, har inte sovit själv en enda dag sen skolan började typ? Föräns i söndags då fick jag vara forever alone i sängen och har haft problem med att kunna somna. Nu går det bättre iallafall, skönt det! 

Imorgon vankas det skola, känns jävligt jobbigt och tungt men som tur är har vi kort dag och inte allt för jobbiga lektioner, det jobbigaste på hela dagen är nog att ta sig upp ur sängen. Känns verkligen inte som att det är torsdag imorgon och sen fredag. Fan vad veckorna rinner iväg alltså,  och jag klagar inte ens lite :)  Hoppas dom här 2 och 1 halv veckorna som är kvar till lovet går fort.. Nu  blir det sex and the city, sen sova! Godnatt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0