Godnatt!

Har precis kommit ut ur duschen för ett tag en, nu har jag smört in mig med lite bus och sitter i varddagsrummet med mamma & pappa och kollar på tv. Ska strax idas gå och borsta håret och sätta in värmeskydd och allt sånt nu så slipper jag göra det imorgon bitti;)  Ikväll tog jag en lat kväll och avstod från träningen, så får köra extra hårt imorgon då. Men har så sjukt ont i huvudet + yrsel, vet inte om det kanske beror på att jag inte äter som jag ska? Det tar väl sin tid för kroppen att vänja sig, men det kommer, det kommer!  Nu ska jag springa runt å leta hårborste och värmeskydd!  Vi Sen ska jag se lite se någon av dom 10 barbie filmer jag har laddat ner idag, hihi.. Ibland undrar jag om jag verkligen ska fylla 16 eller 6 år.. Men vem älskar inte tecknade filmer?! Nåväl, nu säger jag godnatt för mig idag. Vi hörs imorgon :)

Denna blir det ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0