Godnatt!

Siter just nu framför tven och har nyss tagit mig en dusch och dricker dagens sista shake.. Sen ska jag gå och lägga mig! Efter att jag hade tränat följde jag med pappa å linn då hon skulle övningköra, fick mig en massa jävla skratt! Hahaha.. Kan bara tänka mig hur det kommer vara då jag sitter där bakom ratten om bara några månder!  Nåväl, nu ska jag dricka upp denna mördar shaken, vi hörs helt enkelt mera imorgon! Godnatt :)

Det här är alltså vad jag lever på just nu.. 3 gånger om dagen ska denna ätas, snacka om jag är nå hungrig.. Att se familjen sitta å proppa i sig mat, popcorn, chips och allt annat gör att magen kurrar ännu mera...
Kommer inte klara det här, saknar mat...


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det för slags shake? :)

2012-02-07 @ 22:35:18
Postat av: Linus

varför måste du dricka det?

2012-02-07 @ 23:07:54
Postat av: Evelina

Svar till båda två: Jag måste inte dricka det utan jag gör det frivilligt för att försöka tappa lite vikt, få i mer proteiner & vitaminer i min kropp och helt enkelt bara kolla om det funkar! Och jag vet inte riktigt vad det är för slags shake, men det är iallafall sånt där pulvet du blandar med mjölk och har skogsbär smak på den! :) / Evelina

2012-02-08 @ 05:58:44
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0