Godnatt!

Sitter just nu i vardags rummet med linn och vi har just klickat hem oss bikinisar! Fan så jag längtar till sommaren nu alltså..  Nu gäller det bara att träna på som fan så man vågar visa sig i den, imorgon ska jag börja dricka såntdär pulverdiet skit grejj, får kolla hur länge jag pallar med det haha!  Kanske börjar barnmats dieten istället?? Nej jag bara skoja!;)

Imorgon vankas det skola, fan så tråkigt. Klockan 8 på morgonen imorgon ska jag sitta i klassrum 11 och ha mitt första nationella prov i svenska. Får hoppas på det bästa att det går bra! Nu ska jag borsta tänderna och sånt ochs en krypa ner till kojjs, godnatt på er!:)

Och så här ser bikinin ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0