godmorgon.

Godmorgon! Ligger i sängen och har nyss varit upp och ätit lite, ska snart sova lite till.. Vaknade tio över 9 av att min systers barn körde runt i huset med sin batteridrivna motorcykel som kan låta som en ambulans, polisbil och allt sånt där. Så tror ni jag var nå less efter en timma?! Och då det äntligen blir tyst hör jag hur han börjar leka med sin batteridrivna grävmaskin.. Så jag sket i att ens försöka somna om trots min hemska huvudvärk.. Så ska sova lite mera nu, eller snart..

Igår var updateringen inge vidare, men hade ingenting att blogga om så! Hela min kväll igår bestod av melodifestivalen, chips, dipp, sällskap och så! Sen blev det att sova någon gång kring 12 tiden. Nåväl, nu sovisovaa trots att vädret ute är heelt underbart, men jag har ingen skoter längre så tänker dränka mina sorger i att sova.. Sen ska jag blinka åt pappa att köpa en skoter, mitt liv är värdelöst utan skoter.. Vad är en vinter utan skoter liksom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0