Godmorgon..

Godmorgon! Har vaknat för något tag sen och har nyss ätit frukost, nu ligger jag i sängen igen och ska se någon film och tidsfördriva dagen..  Skulle ju igentligen på skolan idag men då jag steg upp imorse och skulle fixa mig så var någon på toan och duschade så tänkte att det skulle ta ett tag så jag gick å la mig i sängen ett tag och lyckades somna om och mamma tog förgivet att jag skulle vara hemma idag också haha!

Jaja, fick ju iallafall sova ut idag också ;-)  Men imorgon måste jag till skolan känner jag, så jag inte missar för mycket :) Har dock fått svullna halsmandlar IGEN 3 gången på 3 veckor nu.. Vad vill mina halsmandlar mig?!?! Dom e fula och elaka.. Nu ska jag se någon barbie film i hopp om att mina halsmandlar ska bli mänskliga igen..

Nu ska jag se detta, heidoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0