Godmorgon!

Godmorgon! Vaknade för något tag sen, riktigt skönt att få sova ut idag istället för att behöva stiga upp halv 6 på morgonen ;)  Nu ligger jag iallafall i sängen och ser på sex and the city, ska vakna till sen ska jag kämpa mig igenom ett riktigt hårt träningspass!

Och nu ska vi vara lite hatiska här så iallafall, idag då jag vaknade, gick jag in på schoolsoft och skulle kolla mitt provreslutat av provet jag gjorde i onsdags så står det att jag har ETT FEL IFRÅN G, och måste därför göra om HELA provet. Fan vad jag hatar läraren på riktigt nu, åhwkjngroeuid -.-  Och till vad för nytta ska jag göra om ett helt prov då jag inte ens kan få vg/mvg på det då jag redan har gjort provet en gång? Utan kan bara då få ett G även om jag skriver hela jävla provet och har alla jävla rätt.

Wheho, bara sätta igång och plugga det här så jag får ett rätt mer nästa gång jag ska göra det..
Har jag sagt att jag hatar den där läraren just nu?:) För det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0