Godmorgon!

Godmorgon! Har sovit gott ända till 7 imorse, då har jag somnat och vaknat, somnat och vaknat hela tiden ända tills nu.. Har haft så ont i halsen att det inte har gått att sova. Nu har jag som tur är hittat en halstablett! Dock hjälper dom inte särskilt mycket, har stått som en idiot och lyst med ficklampan på mina halsmandlar och ena är dubbelt så stor å har sånna där saker på sig som dom har då man får halsfluss.. SKRÄLLLL?  Nej.  Nu ska jag se på sex and the city, vara ledsen och tycka synd om mig själv tills mamma kommer hem från jobbet för hon tycker alltid jätte synd om mig medans pappa är ute i garaget och vet ingenting :(.. Haha, hejdåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0