FINNS DET EN SÅ FINNS DET FLERA.

Har just tagit mig en hemsk dusch, går inte att vara inne på toan för det stinker bokstavligt talat FÖRJÄVLIGT..  Alla på vårat kvarter är drabbade av denna stank, och ingen vet vad det innebär? Men imorgon ska mamma ringa kommunen å kolla vafan det är. Jag spyr nästan då jag går in på toan, tur att vi har en dusch man stänger in sig i så ingen hemsk lukt kommer in, men innan man väl är inne i duschen så är man typ hög på den hemska stanken haha :(

Ikväll har jag har besök av världens sötaste pooojkee, bella & johan! Så har suttit och pratat på med dom hela kvällen. Nu ska jag strax lägga mig i sängen och se lite sex and the city, sen ska här sovas! Fan så skönt att få sova ut, gud så jag har längtat efter det! Vi får helt enkeeelt höras mera imorgon eller senare om jag får någonting på hjärtat! Åh, måste bara tillägga att jag är jätte sugen på plättar..

När en 1 åring kan använda en iphone så börjar jag undra var världen är påväg.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0