Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Har precis lagt mig på min säng och nu ligger jag och hör på musik och chillar. Tänkte träna lite mage, men min träningsvärk var för hemsk så gick att göra 10 situps sen dog jag av pain haha. Får helt enkelt göra det imorgon istället då det kanske inte är lika jävla hemskt! 

Sen jag sist bloggade har jag hunnit vara till råne, hunnit äta pizza, hunnit komma hem, socialicerat mig med mamma pappa bella johan & willy i någon timma. Och nu ligger jag här. Ska se ett avsnitt sex and the city sen ska jag kasta mig i duschen, resten av kvällen kommer väl bestå av att bara ta det lugnt i massor! Nåväl, vi hörs senare någonting mer :)

Hahah så jävla kul

Kommentarer
Postat av: josephine S

hahah gjorde min dag!

2012-02-06 @ 17:27:26
URL: http://nathaliesvanberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahah!:)

2012-02-06 @ 17:48:35
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0