Dag 4 – Dina drömmar & mål

Jag är väl som dom flesta människorna och har en massa drömmar & mål, eller en massa drömmar har jag åtminståne! Särskilt mycket mål har jag tyvärr inte  just nu, det största målet jag har och vill nå i nuläget är att kunna få ett betyg i matte så jag tar mig in på programmet jag har sökt på gymnasiet, syon säger dock att det är rätt säkert att jag kommer in. Men man vet liksom aldrig? Tänk tar jag mig inte in, vafan ska jag gå gå?!!?! Skjuter mig hellre.. Så det är prio nummer 1! Prio nummer 2 är att jag ska få en beach body till sommaren ;) Haha.. Träna träna träna!

Sen har jag väl miljontals drömmar om att bli rik, leva riktigt lyxigt utomlands, vara riktigt sådär töntigt kär och tillammans med allas tjejers "dröm kille", ja ni vet sånna där riktigt töntiga önskningar som endå inte slår in. Men det är väl bra att veta att det är drömmar? Har man ett mål om någonting så är man ju inriktad på att klara det, har man drömmar är det någonting man typ inte gör någonting åt. Men har man ett mål, kämpar man väl oftast för att nå det:) Man ska kanske inte blanda ihop drömmar & mål föör mycket. Det kan gå snett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0