Dag 22 - sju sanningar om mig

1. Jag älskar att sova, men min kärlek för träning börjar komma ikapp.. Vadfan håller på att hända?!

2. Jag är en person som älskar att ha roligt, festa, dansa och sånt!

3. Jag har skit svårt att öppna mig och lära känna nya människor

4. Jag har alltid världens humörsvängningar och kan bli jätte lätt sur över små saker, som tur är varar det bara i max en halvtimma.

5. Jag blir jätte lätt svartsjuk, men håller det bara för mig själv istället för att börja starta ett jävla liv över det :)

6. Jag älskar att vara kär, älskar att mysa & vakna upp med någon som håller om en. Det är bland det bästa som finns!

7. Jag är rökare, och det här är dom 10 bästa anledningarna med att vara rökare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tog du bort frågestunden???:(

2012-02-12 @ 13:24:01
Postat av: dajana

håller med om det med om med det med att röka!

2012-02-12 @ 15:02:58
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0