Dag 21 - Mina bra & dåliga sidor

Som alla människor har även jag mina bra och dåliga sidor!

Mina bra sidor är väl att jag är en ärlig människa, säger vad jag själv tycker och tänker och följer inte bara efter vad alla andra säger. Jag dömmer inte folk  direkt utan ger alla en chans till att visa en bra sida av sig själv. Jag är fakiskt snäll riktigt snäll är jag, men gör man sig ovänn med mig kan jag vara ett monster.. haha :( Jag är också någon man kan lita på om någon berättar någonting riktigt djupt och "hemligt" om sig själv.   Men ja, jag har säkert en massa olika bra sidor, jag vet ju inte precis själv vad jag har för positiva saker med mig själv, det är väl lättare att fråga mina vänner det eftersom att dom träffar mig och är med mig varje dag och ser alla slags sidor av mig!

Mina dåliga sidor är att om jag är arg går det ut över fel folk. Jag kan vara riktig bitch ibland också, men som sagt då måste någon haft gjort någonting som verkligen har irriterat mig. Jag kan också vara dutkig på att snacka illa om vissa mäniskor, men jag gör det faktiskt inte utan en anledning, faktiskt snackar jag inte dynga utan säger bara saker som är sant och som jag själv har uppfattat saker och ting! Mina mer dåliga sidor? Att jag kan vara för snäll ibland, det är en liten dålig egenskap tycker jag.. Jag är lätt att övertala och det hatar jag.

Jag är nog både en djävul och ängel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0