Dag 18 – Detta ångrar jag

Som jag har skrivit tidigare då denna fråga har kommit upp på sånna här dagar så har jag aldrig skrivit ut direkt vad jag ångrar, gör jag någonting jag ångrar håller jag väl det för mig själv eller för mig och mina vänner. Inte precis någonting jag skulle skriva ut här,  det enda grejerna jag kan säga att jag ångrar är att jag ibland har gjort för snabba val angående vissa grejer, tagit folk för givet, varit korkad och gjort väldigt korkade grejer, jag har inte tagit chanser som jag fått som jag idag skulle göra allting för att få tillbaka and so on.

Har nog aldrig gjort någonting stort som jag ångrar väldigt mycket, har väl bara varit sånna där mindre grejer som typ " fan varför gjorde jag det där för, varför sa jag så åt den å den och sen endel andra grejer finns det ju också! Men som sagt, ni får nöja er med det här ;)  Det för privata håller jag för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0