Dag 17 - Din familj

Okeej! Då kör vi väl en liten berättelse om min familj då..


Min familj består av en pappa vid namn Roger, en mamma vid namn Lotta och två systrar vid namn Isabelle & Linn. Vi bor i en villa i utsötta lilla Töre som ligger lite mer än 2 mil ifrån kalix, bella bor i jämtön med sin pojkvän och deras barn Willy som är 1 år gammal. Mina föräldrar är fortfarande gifta sen 20 nå år tillbaka!  Pappa jobbar åt skanska och har nyligt blivit någon slags chef medans mamma jobbar på Töres församlings hem med barn från 1-12 år, där dom pysslar och har sig. Hon jobbar även på expiditonen där och sånt. Linn går fortfarande skola, hon går andra året på furuhedskolan i kalix, Bella har gått ut skolan för några år sen och jobbar då&då på dagis och sånt.

Vad mer kan jag berätta? Finns inte så mycket intressant att berätta förutom att vi 3 barn har världens bästa föräldrar och mina föräldrar måste ju ha världens bästa barn iallafall haha ;-)  Hela familjens barn är urdålig på matte, jag är dock den bättre och liiite smartare. Heh!  Ja nu avslutar jag väl med att säga att jag älskar dom i massor :)

Kastar in nå bilder på dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0