Dag 16 – Varför jag började blogga

Första gången jag började blogga så var det för att någon av mina vänner gjorde det och jag tyckte det verkade roligt! Sen fortsatte jag med det, men skaffade då nya bloggar om&om igen. Nu har jag hållt mig på blogg.se i 2 år och här ska jag stanna tills jag skaffat eget domän för jag orkar absolut inte byta blogg, flytta över alla inlägg dit, få alla läsare att börja läsa den bloggen istället och blablabla..

Så det finns ingen riktigt intressant story bakom varför jag började blogga, utan det var väl bara för att många började blogga just då av dom jag kände! Och jag skaffade nog min första blogg 2008 och det var på blogg.se sen har jag hoppat mellan blogg.se och devote.se i några år!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0