Dag 15 – Dina vänner i ord

Okej, då kör vi!  Mina vänner är nog dom knäppaste människorna som har vandrat på denna planet ( ungefär som jag själv). Men jag tycker om dom ändå, vem skulle jag annars kunna dela mina extrem sjuka tankar med utan att bli idiotstämplad? Haha. Men förutom att dom är lite cp vissa av dom så är dom ändå världens bästa vänner!

Utan dom så skulle mitt liv vara värdelöst på många sätt och vis! Vad skulle jag göra på skolan? Vad skulle jag göra på helgerna? Vilka skulle jag berätta för om mina sjuka idéer och tankat åt? Vilka skulle jag vända mig till om jag behöver det? Vilka skulle jag kunna dela både glädje och sorg med utan dom? 

Asså.. Dom är så himla bra på alla möjliga sätt! Att bara kunna sitta och prata med dom i flera timmar om allt mellan himel och jord gör en glad! Hur skönt kan det inte vara att kunna sitta å prata ut med folk om man kanske har någonting som tynger ner en, eller om man har åsikter och tankar om olika saker?

Nä, utan dom skulle jag vara som sagt världelös. Hade jag aldrig träffat dom hade jag nog aldrig varit som jag är idag, vilket jag är väldigt tacksam för! Dom har helt klart gjort mig till en bättre person, dom har fått mig att förstå meningen med så mycket saker och ting. Och man kan dela så grymt mycke roliga, tråkiga och allmänt korkade saker med! 

Dom är det bästa som finns,  här behövs inte 1000 vänner för att jag ska må toppen! Jag behöver endast mina närmaste vänner, dom och min familj är det absolut bästa i mitt liv!

Kastar in en snabb & ful bild på några underbara personer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0