Dag 14 - Min favoritsport


Bild från google.

Detta är min favoritsport, och det är den enda sporten jag någonsin har tyckt är riktigt rolig! Det finns så många människor som säger att ridning inte är någon sport, men det är det, det är det verkligen! Och det är en riktigt bra och rolig sport med ett underbart djur också!  Jag har provat på en massa tråkiga bollsporter men insett direkt att det inte är någonting för mig, jag började ridning då jag var 6 år och slutade med det då jag var 13 tror jag!  Även om jag inte rider längre, så är hästar det finaste och snällaste djuret som finns! Hade inte ridklubben lagt ner hade jag nog säkert fortfarande ridit, eller vem vet.. Jag kanske hade haft en egen häst!  För er som aldrig har ridit eller så, ni måååste testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0