Dag 10 – En ny bild på dig själv och 10 faktan



1. Jag hoppade över dag 9 för att jag skulle skriva om "min dag" och det har jag redan gjort i inlägget nedanför!

2. Jag hatar mobbning, jag är så sjukt emot det. Ser jag någon som blir mobbad, behandlad dåligt, retad, utstött eller så blir jag helt förstörd typ och tänker alltid "tänk om det där skulel vara jag, hur hade jag mått?, vad hade jag gjort?" jag får världens lust att bara gå fram och krama om personen.

3. Jag älskar att ha kul! Jag är nog den personen som föredrar hemmet minst under helgerna.

4. Jag är beroende av att läsa bloggar, kan klicka in på en å samma blogg 10 gånger under en timme, jag behöver hjälp

5. Jag tycker det är sjukt att utnyttja folk, leka med människors känslor, såra folk medvetet, behandla folk som skit och bara sen skita i det och kunna gå runt och inte känna någon ångest? Att inte ens bli lite berörd av hur man får en människa att må?! Så jävla sjukt iskalla människor det finns som lever i denna värld. Varför skaffa du dessa människor gud?

6. Jag älskar att mysa, finns inget gossigare och bättre. Jag skrev för 3 sanningar sen att jag älskar att ha kul, jag älskar nog att mysa lika mycket!

7. Jag älskar sommaren, allt är så mycket enklare. Man känner sig inte lika ensam, allt är inte lika grått och tråkigt, man hittar något positivt i det negativa och det finns nästan alltid någonting att hitta på!

8. Jag är beroende av att handla kläder, hade jag varit en vuxen människa med hus, räkningar, familj och sånt hade jag nog varit tvungen att vara med i lyxfällan... Det hade spårat, haha!

9. Jag älskar att göra impulsgrejer, eller ja .. Vem gör inte?!:)

10. Jag hatar skolan, jag hatar att ha 125038 uppgifter att göra varje vecka, jag hatar att ha prov nästan varje vecka också och efter allt det här så förstår jag inte att jag går ut grundskolan snart och ska gå en frivillig skola efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0