big brother & godnatt

Har precis krymit ner under täcket och ska snart kolla lite big brother. Sen blir det att sova, när jag kom hem från kalix så hade jag världens huvudvärk som jag har ungefär halva dagen och det visar sig att jag har hög feber då istället. Inte undra på att jag har varit helt slut och död i kroppen hela veckan typ? Var väl febern som har lurat.. Hoppas på att må bättre imorgon för då ska jag å mamma och dra en liten shoppingsväng till luleå om det inte nu är snöstorm ute. Så nu blir det bb och sen sova. Fan vad skönt att vakna upp ännu en lördag och slippa vara bakis och må bra från vissa andra människor!  Men jag önskar er en fortsatt trevlig fredag för er som är bordi flarran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0