alla hjärtans dag!

Goddagens! Och glad alla hjärtans dag på er alla :) 

Min dag har varit bra idag, har haft lugn dag med inte allt för jobbiga lektioner. Och så slutade jag 1 idag också, så jag kom hem för kanske 20 minuter sen drygt. Nu är jag så onyttig att jag håller på att göra mozzarella sticks som jag hittade i frysen ( jag har inte ätit det på hur länge som helst!) så nu väntar jag på att dom ska bli klara.. :)

Jag älskar alla hjärtans dag, alla e helt glada och jätteee söta mot en :) Speciellt mamma! Hihi.. Och det bästa med det är att man får gelé & choklad hjärtan och presenter! Nu ska jag gå och käka mozzarella sticksen och sen blir det film & mys med söttsällskap tills det blir dags för att träna :) Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0