-

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Har ingenaning
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Blodplättar, pytt i pannan, köttsoppa osv
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Barbie och nötknäpparn
4. Har du bra självförtroende? - Nja
5. Äger du en onepiece? - Ja
6. Snusar eller röker du? - Det gör jag väääl
7. Beskriv ditt drömutseende? - Inte vet jag?
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Mig själv :D:D
9. Någon du har kysst - ÖH.. Vet inte vem jag ska välja.. Men josse bara för att hon tog mig ;)
10. Den du saknar - Farmor, always!
11. Den du senast sov över hos - Emelito
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Vet inte
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Helt ok, ser lite fjortis ut men vafan!!;););) Hahaha...
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Inget av det, typ.. Gurka å dipp ♥
15. Hur många har du haft sex med? - 3
16. Skäms du över någon som du haft sex med? - Näe, tror jag då inte
17. Har du rykten efter dig? Vad isåfall? - Vet inte riktigt men det har jag säkert
18. Din absolut sämsta egenskap? - Åh, jag vet inte!
19. Din bästa egenskap? - Att jag är ärlig, väldigt ofta!
20. En låt du är beroende av just nu - Justin biebers alla låtaaar! Drog
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Ja:)
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Jado
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Självklart kan man det, kanske tar sin tid innan man kanske kan vara det. Men vänner kan man väl alltid vara, bättre att skiljas åt så än som fiender :)
24. Har du kysst en kompis? - Jadå!
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Några gånger i månaden
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Jag hatar droger, men för det hatar jag inte personerna som håller på med det eftersom att jag har vänner som t.ex röker på då&då.. Det jag hatar är knarket och langarna, sen tycker jag bara att det är förjävligt att förstöra en bra och fin människa med dessa dåliga saker. :(
27. Har du provat på droger någongång? - Nej
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Nja, jobbigt. Men visst, hade man varit riktigt kär i någon som bor långt borta hade man väl haft det!
29. Vad handlade din senaste dröm om? - Att jag hade hundratals hål i öronen O.o
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Jag har ingenaning, har inte vägt mig på... ett bra tag!
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 165, är väl helt okej nöjd med det. Men hade gärna varit 5 cm längre :)
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Jag vet inte, jägarna kanske?;)
33. De bästa svenska skådespelarna? - Åh, jag vet inte..
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight!
35. Ditt humör för tillfället? - Trött, men ändå rätt glad!:D
36. En vacker person - Alla mina vänner är vackra:) hih
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Ja om vi har många gemensamma vänner så brukar jag göra det ;P
38. Vem kramade du senast? - David
39. Vem träffade du senast? - Klasseen
40. Är du kär just nu? - Näää
41. Någon du vill träffa - nate i gossip girl, åhhåhåhww
42. När grät du senast? Varför? - Jag vet inte riktigt
43. Sminkar du dig varje dag? - Då jag ska bland folk sminkar jag mig, är jag bara hemma och dör så sminkar jag mig aldrig
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Jag vet inte, är typ... Adopterad eller så
45. Är du helsvensk? - Jag tror det!  Sverige ♥♥
46. Den bästa bloggen? - MIN, halå?!
47. En artist du inte gillar - Finns många..
48. En artist du gillar - Och där finns det ännu fleeer
49. Är du en nagelbitare? - Nej, skulle aldrig få tanken att bita på dom typ
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Rik, grym, tuff, känd, rik, rik, rik nämnde jag rik?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0