torsdag

Goddag! Ligger just nu i sängen och dör av matkoma, eller ja inte precis dör men något liknande.  Har inte varit på skolan idag eftersom att jag är sjuk men har varit krigare måndag, tisdag och onsdag iallafall men idag blev det inte så!  Har inte hunnit med någonting vettigt idag, ligger bara och vilar, försöker få bort min jädrans huvudvärk som är så jävla jobbig.
 
Nu ska jag se sons och bara ta det lugnt, senare ska jag göra den där jädrans engelska uppgiften som är kvar så jag kan ta jullov. Nåväl, nu ska jag slå igång sons,.. BTW bara så att alla vet (dom som känner mig & läser detta) så är det ingen idé att ni smsar, ringer eller överhuvudtaget gör någonting som har med min telefon att göra eftersom att jag har slut pengar på den och den går inte att prata i heller. Längtar nu till måndag mer än någonsin så jag får en fungerande telefon.. Känner mig naken utan en..
 
Nu;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0