tisdag

Goddag! Har just vaknat upp från en powernap och ligger fortfarande under täcket, känns för kallt att stiga upp även om det är varmt i huset, men det är - 25 utomhus.. Idag har jag varit på skolan, som vanligt. När jag kom hem så värmde jag lite tacos och åt, var jävligt gott och sen deckade jag haha. 
 
Nu ligger jag och väntar på middag, ja nu låter det som att det enda jag gör är att äta, vilket det ibland är typ. Fick en stooooor idé idag, vad säger ni läsare om choklad diet? Tror ni att det funkar att gå ner i vikt genom att BARA äta choklad?  Jag menar.. Jag gick ner massa kilon på att äta lchf där man bara ska äta allt fettigt och inga kylhydrater haha. Känns nästan som att jag tänker testa, men choklad är för dyrt. Jag är för sniken, någon läsare kan ju gärna testa och sedan kommentera här hur det gick!!  
 
Tänk skulle det funka? Jag skulle nog aldrig mera vilja äta choklad efter en choklad diet.. Jag är självklart ironisk med min idé om denna diet, men ni får gärna testa den endå!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0