test

 
Hur tillbringade du ditt förra nyår?
Var hos Emelie med ett gäng brudar och krökade, sen när alla for vidare så somnade jag. Tog mig aldrig ifrån för festen med andra ord, haha. Inte det roligaste nyåret precis, men helt okej :D

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oja, massvis med saker!

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej och tror inte jag heller hade några? Eller jag minns inte. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, om nu inte några av mina vänner undan håller ett barn för mig, haha. 

Dog någon som stod dig nära?
Nej, sååå bra!!

Vilka länder besökte du?
Finland, endast. Blää!

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Har saknat alledens för mycket 2012, ingenting blev som man tänkte. Någonstans på vägen blev allting så jävla konstigt och inte alls särskilt roligt som man hoppats. Men saker förändras, folk förändras and so on.. Vi ger 2013 ett försök till att bli oslagbart också såklart!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Jag vet inte, känns inte som att någonting riktigt galet och roligt har hänt som man verkligen kommer ihåg? Vars var jag hela året? Instängd i min egna lilla värld? Tror så. 

Vad var din största framgång 2012?
Det finns så sjukt mycket saker jag har ändrat 2012 (saker som andra kanske inte mäker), men ja.. Det är massvis med saker, stora som små! Har iallafall lärt mig tänka längre än vad näsan räcker.
 
OCH SÅ HAR JAG SLUTAT RÖKA!!! Eller feströker väl, men jag festar ju inte så hemskt ofta.

Största misstaget?
Att göra om ett och samma misstag om & om igen, men det är någonting jag faktiskt lärt mig utav. Tänker aldrig sätta mig i den sitsen igen eller göra så mot mig själv igen, aaaldrig!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit sjuk, och jag har skadat mig för jag är klantigaste människan i världen!

Bästa köpet?
Vet inte..

Vad spenderade du mest pengar på?

kläder och andra onödiga ting 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Något eller någon?;-)  Haha nej skojade. Nä, jag vet inte, inte vad jag kommer på. 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Typ alla Justin Bieber låtar, haha ;-) Och så självklart årets "fest" låtar som typ alla lyssnat på under året :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det har varit lite upp&ner, men tror nästan på att jag har varit gladare detta år!

Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort en massa roliga impulsgrejer, festat, umgåts med mina vänner och bara levt livet liksom!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Legat hemma och degat, men skolan tar ju kol på en...

Hur tillbringade du julen?

Hemma med släkten :)

Blev du kär i år?
Neee

Favoritprogram på TV?
VD

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

Bästa boken du läste i år?
Har läst två böcker iår så det får väl bli någon av dom, så "tystnadens hus" blir det :D

Årets bästa kompis?
DEDU!!!!  Hehehe

Årets bästa film?
Hur kan ni ställa sånna här frågor? Jag vet inte :(

De bästa nya människorna du träffade?
:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0