Svammlar, igen, som vanligt.

Åh vad jag är duktig! Två av tre engelska uppgifter är nu klara, känner att jag behöver professionell hjälp på den sista så den får vänta tills mamsen kommer hem, haha. Nu sitter ja och kollar på halv 8 hos mig och känner hur magen kurrar, jag vill också ha god mat, nu. 
 
Nä, ska nog ta mig en sväng till köket och kolla vad det har att erbjuda för något, förhoppningsvis går jag bara dit å vädrar kylskåpet och kommer tillbaka tomhänt. Sen ska jag kasta mig i duschen och så, ikväll är det grey's anatomy, men jag är så jävla pensionär att jag aldrig orkar se klart avsnitten för att jag är så jävla trött så jag får alltid kolla typ halva programmet på reprisen på söndagarna. Haha, hemskt.
 
Hahaha, dog när jag hittade denna på facebook!
(Tänk hade det varit tvärt om, vilket jävla liv det hade varit, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0