svammel

Hello! Ligger just nu i sängen, vilket jag har gjort hela dagen (det börjar bli riktigt tråkigt..).  Har nyss varit upp och ätit middag och nu har jag då intagit min favvo plats, typ. Mår inge bättre sen jag bloggade sist, huvudvärken sitter fortfarande kvar och tänkte att jag kanske har feber så kollade det och visade sig att jag har 39 graders feber. Bitch pleaase!!! 
 
Orkar inte, haha. Jag kan inte vara hemma från skolan, nog för att jag har gjort allting jag ska göra och så men jag blir ju typ dum i huvudet av att vara hemma, det är så sjukt tråkigt. Tur iallafall att jag åkt på denna sjukan i slutet av veckan och har hela helgen att krya på mig. Men hade ju helst velat vara frisk i helgen..  Nä, nu ska jag se sons och gräva ner mig
 
Bild från google. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0