svammel

Vet inte hur jag ska börja mina inlägg. Låter fel att skriva "hej", känns fult.  Haha! Så om ni undrar varför jag börjar mina inlägg lite konstigt så är det för att jag aldrig vet hur jag ska börja dom. Då jag väl har börjat så går det knappt att sluta skriva, haha!
 
Har varit duktig och sett den där jävla Holes filmen, det var inte det enklaste. Såg en kvart, sen somnade jag, sen vaknade jag och fick spola tillbaka och så somnade jag IGEN och så höll det på ett tag tills jag beslutade mig för att sätta mig upp och se filmen istället haha...  Vad mer har jag gjort ikväll? Har sökt igenom alla hemsidor som en dåre för att hitta någon duglig nyårsklänning, fanns ingen på nelly, bubbleroom eller någon såndär jävla normal sida.. Sur!  Men sist men inte minst så hittade jag mig en liten klänning på någon b-sida, tack gud för sånna ♥
 
Nu har jag krypit ner i min säng och ligger och gnuggar benen mot varandra för dom är nyrakade å lena, haha. Så sjuuuk, men det är så lent å fint.. Haha, åh jag är så sjuk. Nu spårar det så nu ska jag kolla sons, hejdå!
 
Haha, så sant 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0