stalkar bloggen

Asså, åh! Går inte att hålla sig undan att blogga nu, hahah vad är felet?! Ja ni får ju iallafall någonting att läsa ;-) Jag har nyss duschat och smort in mig, eller säger man smort? Eller smörjt? Okej, skit samma. Ja nu sitter jag och kollar på hockey och väntar på att luleå ska trycka in något mål snart!  
 
Ja vad gör jag annars då? Ingenting. Jag spårade då jag skulle göra min engelsa läxa och beslutade mig för att inte göra den. Eller ja inte skriva den utan bara komma på saker av mig själv då jag ska redovisa, mycket enklare! Då behöver jag inte sitta å tänka på alla stavfel....
 
Jag dog när jag läste det här, så fult. Hahhaha! Läs resten här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0