sova går juuu

Alltså, jag har legat i sängen i 4 timmar nu och jag har inte somnat ännu. Jag börjar bli less på att ligga och väntar på my dear friend John. Men han verkar inte komma eller så är han bara jävligt försenad. Jag ska upp på 4,5 timma, orkar inte. Kan inte sova, mitt huvud dunkar och jag är skittrött men huvudvärken hindrar mig från att sova. Tror jag tar och slår huvudet hårt i väggen så jag deckar, låter jävligt bra!
 
Nu ska jag försöka mig på att sova för 397483329 gången, känns som att det inte kommer gå. Och stiga upp och knarka tabletter är ingen idé heller för jag har blivit immun mot alla jävla värktabletter, hatar livet, jag hatar mitt huvud, jag hatar alla cpiga sjukdomar jag har. Och nu blev jag hungrig, risken att jag ska stiga upp och äta nu eller? nä, fan. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0