söndag

Hallå! Idag är det söndag, allas favorit dag! Eller? Nä, gud vad tråkigt. Söndagar påminner mig bara om att man måste stiga upp tidigt imorgon och fara iväg till skolan, sjukt jobbigt. Idag har jag iallafall blivit väckt för tidigt och somnade för sen igår så har gått runt och varit som en sengångare hela dagen haha. 
 
Nu sitter jag och kollar på beck och ska snart ta och borsta tänderna, krypa ner i sängen och kolla på sons tills jag somnar. Imorgon vankas skola, som vanligt. Fan vad jobbigt, hoppas att jag iallafall slipper huvudvärken jag har just nu imorgon och att jag inte har nå feber då jag vaknar eftersom att jag fortfarande är lite hängig men ska kriga iväg för att jag har prov!  Nu ska jag kolla beck ett tag till tills jag orkar förflytta mig till sängen..
 
Saknar mitt svarta, långa, tjocka och fina hår. Åh, buhuhuhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0