sjuk..

Hejsan! Ligger just nu i min säng, klockan är halv 7 på morgnen?! Men jag kan inte sova. Har sky hög feber, halsfluss och ligger och skakar, kallsvettas och har mig. Huvva :(  Detta är varför jag inte bloggade någonting igår, hade ingen ork. Låg bara och försökte sova, men inte ens det går + att det är en plåga att sitta och kolla in i datorn och tven med världens huvudvärk också...
 
Jag förstår inte varför jag klagar då jag är lite förkyld, för nu känns det som att jag seriöst är nära döden. Haha, jag orkar inte..  Ovanligt att jag blir sjuk då det är lov? Nej.  Detta är tredje jullovet irad som jag har halsfluss, hejja evve!! ( snacka om att jag längtar tills jag får operera mig.. )Men iallafall, nu vet ni varför jag inte har blogga och ska nu endast fokusera på att bli frisk så jag inte måste ligga hemma på nyår, tänk skulle jag vara tvungen att göra det? Oherregud..  Btw så känns det som att jag är har en redig fylla då jag går, allting snurrar. Haha!!
 
Nu ska jag stiga upp och ta tabletter så jag mår lite bättre och invänta att mamma eller pappa stiger upp. Endast för att jag inte kan sova så sover dom längre än vanligt, bläää.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0