sista dagen på året

Godmorgon! Idag är det årets sista dag, herregud så fort tiden går alltså.. Idag ska jag vara hemma och sova hela kvällen, nej jag bara skojjade haha! Idag ska jag göra allt annat än sova, eller ja kanske under dagen men inte ikväll iallafall. Då ska det nya året firas för fulla muggar! 
 
Just nu sitter jag och kollar på Mulan 2 och har nyss tryckt lite thaimat sådär till frukost, mums.♥ Man måste ju passa på att vara fet sista dagen när det sen ska bli ändring på det då det nya året är här... Nu ska jag kolla på det här och sen någongång ska jag väl duscha och orka börja fixa mig även fast jag inte ska iväg till kalix föräns ikväll någongång men man måste ju ha någonting att göra!;)  Nu ska jag göra ett inlägg med lite "flash back" på 2012, tjooo. 
 
Jag bjuder på en hemsk bild från förra nyåret, hahaha!
Det är ju bara 2012 en gång i livet och vi överlevde ju faktiskt jordens undergång så jag måste ju bjuda lite på mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0