Shoppat!

Hallå! Har nyligt kommit hem från Luleå och har nu kastat mig i sängen, gud så skönt. Steg upp kring halv 9 imorse, fixade mig och sen for jag & mamma och hämtade upp Bella och så for vi mot Luleå och kollade in rean. Hittade faktiskt lite saker, brukar faktiskt aldrig hitta någonting på rea men det har jag faktiskt gjort idag :D  Gick rätt fort så var vi klara så då gick vi och åt på max och drog oss hemmåt och här är jag nu! Tänkte att jag är snäll med er och kastar in bild på det jag köpt eftersom att jag typ aldrig gör det nu mera...
 
Två tröjor från Gina Tricot
En bustier från Bikbok
Skjorta från Bikbok
Två linnen från H&M
Tre par trosor från Gina Tricot (köpte även en svart bh som jag inte har bild på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0