orka rubriker

Jag har så tråkigt just nu så tänkte att jag tidsfördriver tiden med att blogga medans jag väntar på att min brun  utan sol ska torka in någon gång, alltså jag har inte tålamod för sånt här.. Ska jag sitta här som någon idiot och vänta på att få klä på mig? Vilka jävla i-landsproblem jag har.. 
 
Har iallafall nyss duschat och sååå, var jävligt skönt. Nu som sagt väntar jag på att jag ska kunna klä på mig och sen får jag se vad jag gör, ska höra med Johanna vad hon dillar med och om hon vill sällskapa mig ikväll, ska vara helt ensam hemma en lördag....
 
Nåväl, nu ska jag fan klä på mig. Nu får denna smörja vara intorkad, hejdåå!!
 
Mhm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0