orka med rubriker

Pensionär som jag är så har jag redan lagt mig i sängen, ovanligt! Haha. Nu håller jag på att rota igenom swefilmer på någon film jag kan kolla på tills jag somnar eller om jag hittar någon ny serie jag kan börja se. Men innan jag gör det så ska jag kolla igenom nellys rea, känner att jag har för mycket pengar just nu och så har nelly rea på en massa snyggt säkert såå.. Ja, jag känner att jag måste kolla igenom iallafall!! Vissa har ju vip ;-) Eller ja alla medlemmar har väl det.. 

Nä nu ska jag kolla igenom det, sen hitta någonting att kolla på innan jag ska sova. Imorgon då jag vaknar så är det julafton, wiho. Dock kommer jag få vänta ända tills på kvällen tills jag får öppna något paket eftersom att ALLA mina julklappar är i Jämtön där vi ska fira jul. Bajs
 
True shit, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0