ont i hjärnan & halv död

Heeejsan.. Idag är jag hemma från skolan, igen. Seriöst, finns inget tråkigare. Jag vill inte behöva vara hemma nå mera men om jag hade krigat iväg till skolan imorse hade jag nog ändå varit tvungen att fara hem, vaknade inatt av att jag hade så jävla ont i huvudet, och då menar jag brutalt jävla ont i huvudet. Jag är van vid hemsk huvudvärk men den här var BRUTAL! Trodde jag seriöst skulle dö, inte riktigt, men nästan..  Och det gjorde så pass ont att det inte ens gick att sova så har fått lega vaken sen typ på morgonen tills jag äntligen somnade typ 8? 
 
Och nu har jag vaknat igen, har fortfarande ont i huvudet dock inte lika hemskt men det känns helt obehagligt, har inte vanligtvis denna huvudvärk, är helt snurrig och gör ont på bara ett ställe typ. Less min hjärna, idag ska fan min hjärna bli frisk för imorgon ska jag ha med den till skolan, punkt slut!!!
 
Nu ska jag gå å ta ut en pizza från ugnen, se julkalendern och krya på hjärnan... Hejdåå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0