onsdag

Hallå! Jag lever, som vanligt. Sitter iallafall och kollar på bonde söker fru, sista avsnittet så nu är dom å reser. Jag vill också fara å resa, nuu!..  Ahja, efter det här börjar grey's och sen blir det väl att gå och lägga sig då det är klart!  Idag har det varit lång skoldag så var inte hemma föräns efter 4, när jag kom hem gjorde jag klart en uppgift till hälsopeddan och sen for jag med familjen & hälsa på Bella m famij! 
 
Nåväl, nu ska jag kika på det här och sen när jag sover ska jag drömma att jag är och reser. Inatt drömde jag att jag hade en kaosad fest och Johanna vad en såkallad "drug dealer" och var jagad av FBI, fan vad sjukt det var då jag vaknade.. Haha!
 
Älskar onsdagar tack vare detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0