onsdag.

Nu var den jobbigaste skoldagen på hela veckan avklarad, eller jobbigaste.. Den längsta iallafall!  Jag ligger i sängen och tycker synd om mig själv, jag mår fortfarande piss och mitt huvud dunkar och känner mig febrig ännu. Bläbläblä.   Ska strax dra mig upp ur sängen och göra klart en engelska läxa och sen skicka in den, då är jag klar med skolan för denna termin. Skönt!
 
Idag har vi varit på förflyttnings "kurs" på rönngården och lärt oss hur vi ska stå och hur vi ska göra när vi förflyttar människor som behöver hjälp och så! Det var kul, sen hade jag engelska och historia och sen slutade vi! Slutade kvart över 2 istället för halv 4, jag klagar inte. Direkt jag kom hem gick jag och snörde mig i min renbäddade säng, min mamma har varit sådär hemskt gullig igen så hon har städat hela mitt rum och renbäddat min säng, så nu hon är dagens favvo.  Nu ska jag gå upp och knapra i mig piller mot febern och huvudvärken och sen sätta igång med engelskan, usch fy och blä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0