måndag suger

Idag påminde måndagen mig om hur jävla mycket jag hatar den, åh! Känns som att jag har FÖR mycket att göra just nu och dum som jag är sitter jag och gör det jag minst behöver göra, varför blir det alltid så?  Idag har jag iallafall haft en helt vanlig dag på skolan, lite segare kanskeee.
 
När jag kom hem från skolan såg jag julkalendern sen deckade jag, sen har jag någongång där emellan tydligen varit upp och ätit middag och sen gått och somnat om igen. Jag har fortfarande min engelskabok att läsa ut, men jag var faktiskt smart idag och lånade en tunnare bok på endast 64 sidor, haha. Fast bara det känns jobbigt att börja läsa ochs en göra en bok recension på och ska redovisas imorgon på englskan + att jag måste plugga in alla jävla glosor vi har på engelskan imorgon OCKSÅ.  Glosor eller bokredovisning? Vad ska jag skjuta upp till på onsdag?!?! Hinner knppast både och.. 
 
Orkar inte skriva mer, huvudet dunkar, mitt huvud brinnet inombords och känns som att jag ska bli sjuk inom kort, nyser som en idiot och mår skit,  jag har inte tid å vara sjuk, verkligen inte. Hejdå livet, typ. 
 
Är sur så orkar inte ens fixa stavfelen jag just satt och kollade igenom, dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0