lördag

Heejsan! Sitter just nu framför tven och degar & väntar på bättre tider. Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls, har hunnit se 2 filmer och nästan sett klart alla sons avsnitt, eller har ett kvar men det får vänta tills imorgon då jag får det med svensk text, det går inte att ladda ner på min dator längre, haha orkar inte..
 
Idag är jag nog en av dom få ungdomarna som väljer att vara hemma och bara dö när nog dom flesta är bordi flaskan men jag orkar helt ärligt inte, är helt slut i kroppen och huvudet så ta det lugnt känns så mycket bättre. Och så mår jag bra imorgon också ;-) 
 
Nu ska jag nog ta och klicka hem lite kläder, jag har beslutångest om jag ska köpa någon klänning till nyår eller inte.. Finns inte en enda snygg klänning på någon jävla hemsida!  Nu ska jag mysa till ännu mera film med bästa sällskap ^^
 
Fan vad sugen jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0