lördaaag

Godmorgon! Ligger i sängen och degar, orkar inte stiga upp, känns för jobbigt.. Sängen är för skön och jag är för trött även fast jag har fått mig 12 timmars sömn, dock sover jag skitdåligt och min nacke håller på dö av mina kuddar. Kan typ inte sitta upp för att nacken pallar inte att hålla upp mitt huvud längre, haha så jag får ligga hela dagarna så nacken slipper kriga, haha åh. 
 
Idag är det lördag, mitt huvud dunkar som fan fortfarande, sjukligt less tjej + spänningshuvudvärk från nacken också, hejja evve!! Idag ska jag bara dö, får sällskap av sötaste killen i världen över natten så det får bli min lördag, och se någon bra film och bara ta det lugnt! Det låter som en plan, nu se ett avsnitt sons sen kanske jag till och med orkar klä på mig idag, har inte haft kläder på mig sen i... Onsdags? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0